تبلیغات

فراهم کالا 24  >

روشهای افزایش بازدید و فروش

امروزه اکثر فروشندگان برای معرفی کالا و یا خدمات خود به مخاطبان در مناطق دورتر و در نتیجه فروش بیشتر اقدام به راه اندازی وب سایت و یا فروشگاه های اینترنتی در کنار فروشگاه فیزیکی خود نموده اند که بدون شک باعث افزایش محبوبیت و فروش آنها شده است. حال برای افزایش محبوبیت و فروش، نیاز به دیده شدن هر چه بیشتر وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی بر پهنه اینترنت می باشد که این به خودی خود امکان پذیر نیست. روشهای موثری برای پیدا شدن توسط موتور های جستجو نظیر گوگل و یاهو عبارتند از ایجاد محتوای منحصر به فرد و دسته اول بطور منظم است که این امر امکان جذب مخاطبان بیشتر را به همراه خواهد داشت. به این معنی که مخاطب زمان بیشتری برای مطالعه مطالب در سایت شما صرف می کند و از جهتی افزایش میانگین زمان بازدید کاربر نه تنها به موقعیت وب سایت شما در نتایج جستجو کمک می کند بلکه در رتبه بندی الکسا (Alexa Ranking) نیز بسیار حائز اهمیت است. مورد قابل توجه دیگر بکار گیری کلمات کلیدی مناسب که به لحاظ موضوعی مشابهتی با محتوای وب سایت شما دارند می باشد. کلمات کلیدی همانگونه که از اسمش پیداست کلماتی می باشند که مخاطب برای جستجوی محتوای مورد نظر در موتور های جستجو به کار می برد. که رعایت این امر نیز در بهبود سئو وب سایت شما بسیار حائز اهمیت است. موارد دیگری همجون به اشتراک گذاری مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی، معرفی وب سایت خود به الکسا، انتخاب وب سایت تان بعنوان Home Page، امکان نظر سنجی از کاربران و نیز استفاده از تبلیغات کلیکی توسط وب سایت های با رتبه بالا در الکسا.

بدست آوردن رتبه بالا در الکسا به ویژه برای سایت داران حرفه ای بسیار جذاب است. قابل ذکر است که رتبه بندی الکسا بر اساس عملکرد سه ماه پیشین می باشد به این معنی که تغییرات در تعداد بازدید کنندگان با تاخیر و نسبی می باشد.

برای جلب نظر مخاطب به یک محصول و یا خدمات خاص نیاز به معرفی آن از طریق ابزارهای برنامه های ترویجی نظیر تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم است. تبلیغات به نوعی ارایه و ترویج غیر شخصی کالا و یا خدمات توسط تبلیغ کننده است که نیاز به پرداخت هزینه است.

تبلیغات کاربردهای بسیار زیادی دارند و تمامی آنها هدف مشترکی را که ارتقای سطح محبوبیت و به دنبال آن فروش بهتر می باشند را دنبال می کنند که برای رسیدن به این اهداف کارگزاران تبلیغات همچنان تلاش می کنند که از فناوری های رسانه ای و ارتباطی به روز برای معرفی کالا استفاده کنند تا مخاطب بیشتری به یک محصول یا خدمت خاص جلب نمایند.

از آنجایی که تبلیغات می تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب در هنگام انتخاب و تصمیم گیری بگذارد لذا می بایست تمام تلاش برای رساندن آگاهی های لازم به مخاطب در تبلیغ مورد نظر به کار گرفته شود تا مخاطب از تصمیم خود رضایت کافی را داشته باشد.

 ____________________________________________________________________________

 تعرفه تبلیغات

صدها هزار بازدید کننده در ماه منتظر شما هستند!


تبلیغات در فروشگاه اینترنتی فراهم کالا ۲۴

فروشگاه اینترنتی فراهم کالا ۲۴ یکی از موفق ترین وبسایت های فروشگاهی که در مدت بسیار کوتاهی با تکیه به دانش کامپیوتری و اینترنت توانسته پیشرفت های بسیار چشمگیری بدست بیاورد.فروشگاه اینترنتی فراهم کالا ۲۴ فعالیت خود را از لوازم جانبی موبایل شروع کرده و هم اکنون در زمینه های دیگر از قبیل لوازم زیبایی و سلامت و لوازم دکوری آشپزخانه ای توسعه داده است. با توجه به گوناگونی لوازم موجود در فراهم کالا ۲۴ مشتریان بسیاری هر روزه جذب کالاهای این وبسایت شده و بازدیدهای پی در پی خواهند داشت. لذا با تکیه به هزاران مشتری که روزانه از وبسایت ما دیدن میکنند ما به شما تبلیغ فروشگاه و یا کالاهای خود را در فراهم کالا ۲۴ پیشنهاد می کنیم.


مزیت تبلیغات بنری در فراهم کالا ۲۴     

بر خلاف اکثر سایتهایی که بنرهای تبلیغاتی را بصورت پشت سر هم و دور از دسترس قرار می دهند، ما بهترین جایگاه را در فراهم کالا ۲۴ برای معرفی مجموعه شما پیش بینی کرده ایم تا توجه بیشتری از بازدید کنندگان به سمت شما جلب شود. همچنین برای بازدهی بهتر و جذابیت بیشتر تعداد جایگاه های بسیار محدودی برای تبلیغات در نظر گرفته ایم.


جایگاه های تبلیغات بنری 

جایگاه ورودی

صفحه اصلی- ماهیانه یکصد هزار بازدید-سایز ۳۷۳*۱۱۴۰

قیمت ماهیانه: ۱۵۰/۰۰۰ تومان


جایگاه گوشواره

تمامی صفحات- ماهیانه سیصد هزار بازدید- سایز ۱۵۰*۱۵۰

قیمت ماهیانه ۲۵۰/۰۰۰ تومان


جایگاه B

صفحه اصلی- ماهیانه یکصد هزار بازدید- سایز ۲۰۰*۲۹۰

قیمت ماهیانه ۱۲۰/۰۰۰ تومان


جایگاه C

صفحه اصلی- ماهیانه یکصد هزار بازدید- سایز ۲۰۰*۲۹۰

قیمت ماهیانه ۱۰۰/۰۰۰ تومان